Innehållspresentatör

angle-left Kysely asiakastyytyväisyyden mittaamiseksi ja toiminnan kehittämiseksi

Kysely asiakastyytyväisyyden mittaamiseksi ja toiminnan kehittämiseksi

Kutsumme teidät osallistumaan asiakastyytyväisyyskyselyyn, jonka tarkoituksena on kartoittaa kokemuksiasi ja näkemyksiäsi toiminnastamme.

Kyselyn tuloksia hyödynnetään toiminnan kehittämiseen.  

Vastauksesi on tärkeä! 
Jokaisella vastauksella on merkitystä. Kyselyyn vastaaminen tapahtuu anonyymisti, eli vastauksista ei voida tunnistaa niiden antajaa. Kyselyn toteuttaa tutkimusyritys Innolink. 

Kyselyyn vastaaminen 
Kyselyyn vastaaminen vie noin 5-10 minuuttia. Pääset kyselyyn alla olevasta linkistä:  
https://innolinkresearch.eu.qualtrics.com/jfe/form/SV_4YLs3gBkeiNHDQq?r=4 

Vaihtoehtoisesti voit kopioida ja liittää alla olevan osoitteen Internet-selaimeen 
https://innolinkresearch.eu.qualtrics.com/jfe/form/SV_4YLs3gBkeiNHDQq?r=4 

Kyselyyn on mahdollista vastata 30.4.2023 saakka.  

 

Lisätietoja 
Jos haluat asioida vesihuollon asioissa, pyydämme ottamaan suoraan yhteyttä Joensuun Veden asiakaspalveluun: 
Asiakaspalvelu puh. 013 337 3550, joensuunvesi@joensuu.fi   

Mahdollisissa teknisissä ongelmissa kyselyyn vastaamisessa vastaa projektikoordinaattori Wilhelm Noth, wilhelm.noth@innolink.fi. 

Kiitos osallistumisestasi! 

Vesilasi