Kysely asiakastyytyväisyyden mittaamiseksi ja toiminnan kehittämiseksi
Kutsumme sinut osallistumaan asiakastyytyväisyyskyselyyn, jonka tarkoituksena on kartoittaa kokemuksiasi ja näkemyksiäsi toiminnastamme.
Kyselyn tuloksia hyödynnetään toiminnan kehittämiseen.
Vastauksesi on tärkeä!
Jokaisella vastauksella on merkitystä. Kyselyyn vastaaminen tapahtuu anonyymisti, eli vastauksista ei voida tunnistaa niiden antajaa. Kyselyn toteuttaa tutkimusyritys Innolink Research Oy.
Kyselyyn vastaaminen
Kyselyyn vastaaminen vie noin 5–10 minuuttia. Pääset kyselyyn alla olevasta linkistä:
https://innolinkresearch.eu.qualtrics.com/jfe/form/SV_4YLs3gBkeiNHDQq?r=4
Vaihtoehtoisesti voit kopioida ja liittää alla olevan osoitteen Internet-selaimeen
https://innolinkresearch.eu.qualtrics.com/jfe/form/SV_4YLs3gBkeiNHDQq?r=4
Kyselyyn on mahdollista vastata 30.3.2025 saakka.
Lisätietoja:
Jos haluat asioida vesihuollon asioissa, pyydämme ottamaan suoraan yhteyttä Joensuun Veden asiakaspalveluun p. 013 337 3550, joensuunvesi@joensuu.fi.
Mahdollisissa teknisissä ongelmissa kyselyyn vastaamisessa vastaa projektipäällikkö Wilhelm Noth, wilhelm.noth@innolink.fi.
Kiitos osallistumisestasi!